Återbetalnings- och returpolicy

Home » Återbetalnings- och returpolicy

Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du behöver returnera en vara, vänligen läs igenom vår returpolicy nedan.

Returer

  • Returer accepteras inom 14 dagar från att du mottagit din beställning.
  • Produkten måste vara oöppnad, oanvänd och i originalförpackning.
  • För hygieniska skäl kan vi inte acceptera returer av använda eller öppnade skönhetsprodukter.

Så returnerar du

  1. Kontakta vår kundtjänst på info@finestbrands.se för att registrera din retur.
  2. Packa varan ordentligt och skicka den till den returadress vi tillhandahåller.
  3. Kunden ansvarar för returfrakten om produkten inte är defekt eller felaktig.

Återbetalningar

  • Återbetalningar behandlas inom 14 dagar efter att vi mottagit och godkänt returen.
  • Återbetalningen sker via samma betalningsmetod som användes vid köpet.
  • Fraktkostnader återbetalas endast om returen beror på fel från vår sida.

Reklamationer

Om du mottagit en skadad eller felaktig vara, kontakta oss på info@finestbrands.se inom 7 dagar efter mottagandet, så hjälper vi dig att lösa problemet.

För ytterligare frågor, vänligen kontakta vår kundtjäns

Bläddra Till Toppen
  • Meny
Stäng
Inställningar av cookies

Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Strikt nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade så att vi kan spara dina inställningar för cookieinställningar.

Tredjepartscookies

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information såsom antalet besökare på hemsidan och de mest populära sidorna.

Att hålla denna cookie aktiverad hjälper oss att förbättra vår webbplats.

Marknadsföringscookies

Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.