Home » Butik » Beardburys After Shave Balm 150 ml

Beardburys After Shave Balm 150 ml

104,00 kr

Beardburys After Shave Balm 150 ml lugnar och återfuktar huden direkt efter rakning, vilket ger en fräsch och mjuk känsla hela dagen. Den lätta formulan absorberas snabbt utan att kladda, vilket gör den perfekt för daglig användning. Upplev en oemotståndlig doft och en hud som känns revitaliserad och välvårdad.

Garanterad säker betalning Trues Badge
Beskrivning

Beardburys After Shave Balm – Lugnande & Uppfriskande

Ger en kylande effekt och lugnar huden efter rakning med hyaluronsyra, Aloe Vera, vitamin E, mynta och timjanextrakt.

Fördelar:

✔ Vitamin E – näring

✔ Timjanextrakt – renande

✔ Aloe Vera – återfuktande

✔ Mynta – antibakteriell & uppfriskande

Användning: Applicera varsamt i cirkulära rörelser efter rakning.

Volym: 150 ml, plastflaska med pump.

Recensioner (0)

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Beardburys After Shave Balm 150 ml”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Scroll To Top
  • Menu
Close
Beardburys After Shave Balm 150 ml
104,00 kr
Inställningar av cookies

Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Strikt nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade så att vi kan spara dina inställningar för cookieinställningar.

Tredjepartscookies

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information såsom antalet besökare på hemsidan och de mest populära sidorna.

Att hålla denna cookie aktiverad hjälper oss att förbättra vår webbplats.

Marknadsföringscookies

Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.